061606 evet canım löşi denilen lohusa akıntısı bir hafta kadar bendede sürdü şuan ona nispeten daha az kokuyor .Benimde bir dikişim patladı gittim dr dikti ertesi günü tekrar patladı vajen ağzına doğruydu kontrolde dr gerek yok dikişe zamanla kaynar dedi daha 22 gün oldu bakalım umarım iyileşir