Hanımlar kızım 3 ayına neredeyse giricek sonradan fark ettik kepçe gibi kulağı yani sonradan mı böyle olmuş sizce yoksa şekli yapısından dolayı mı kepçe görünüyor? Bizimkiler yastıktan dolayı böyle olmuş olabilir diyor ama bence şekli öyle olduğu için kepçe görünüyor. Düzelir mi sizce

