Deletedmom_289 Kızlar ayağıma 40 numara ayakkabı olmıyor sıkıyor ve tırnağım etin içine gömülüyor geçen ay 41 numara ayakkabı aldım o da erkek reyonundan gram kadar sevmiyorum kızlar Allah aşkına bana bir düzgün ayakkabı önerin 40 numara üstü kadın reyonu ayakkabı bulamıyorum erkek reyonu da bana göre değil.
maviummu19 Deletedmom_289 ayağınız taraklıysa numara büyütseniz de sıkar o yüzden ayak yapınıza göre ayakkabı alın taraklı ayaklar a daha geniş tabanlı ayakkabılar daha rahat oluyor
ezgi1212 Deletedmom_289 merhaba benim ayagımda 44 45 numara canım iki tane site var alış veriş yaptıgım bi tanesi" 37numara " Diye diğeride “fitbas” Bunlardan alıyorum ben
myavocado Deletedmom_289 Özel yapan yerler var, Ankara’da iseniz Kızılay’da gelinlikçilerin olduğu pasajlarda oluyor mesela. Ben gelinlik ayakkabımı yaptırmıştım, ama sadece abiye değil, babet, sandalet gibi günlük modeller de yapılıyordu.
Hry-ayhn26 Kendinize özel istediniz gibi ayakkabı dikimi yaptırabilirsiniz yada Trendyol gibi sitelerde oluyo kalıbı geniş onlara bakın
Deletedmom_289 Hry-ayhn26 onlara baktım canım ama benim istediğim gibi değil özel ayakkabı dikimi de aşırı pahalı
anonimli Bende senin gibi bulamam Bi deichmann ayakkabı da 40 numaralar rahat oluyor genelde ordan alıyorum alınca da uzun giymek zorunda kalıyorum Kibar ayakkabı Bulmak 40 numara için çok zor İsterseniz Bi de o siteye bakın