zeynep1401 Daha 4. Aydayız aylık olarak nesnelerle 1 2 3 gibi rakamlar yapıp çekiyorum ama her ay neyle çeksem nasıl bisey yapsam diye düşünüyorum aklıma bisey gelmiyor yapan anneler yaptıklarınızı paylaşır mısınız fikir olsun 😇