Merhaba kızlar çok uzun zamandır zaten bu ameliyatı olmak istiyordum ama hem özele baktım fiyatlar çok pahalı zamanında benim kayınvalidem de yedi tane doğum yaptığı için özel hastanede Cem Cengiz de bu ameliyatı olmuş ve çok çok memnundu Cem beyi belki biliyorsunuzdur şu anda Adana’da görev yapmıyor görev yaptığı yere gidip orada yaptırmaya kadar düşündüm ama gördüm ki burda devlette yaptıran birkaç kişi var Adana’da bildiğiniz veya önerebileceğiniz doktor var mı hangi poliklinik’ten randevu almam gerekiyor veya estetik ameliyata giriyor mu sizce çünkü benim sadece bir tane sezeryan doğumum var ama doğumum çok sıkıntılı olduğu için önce normal doğuma girdim sonra sezeryana alındım yine de açılma oldu ve beni çok rahatsız ediyor artık bu durum o yüzden kesin kararlıyım eğer devlette bildiğiniz güvenebileceğim bir doktor varsa lütfen bana yardımcı olun çünkü özel hastanelerde 50.000’den başlıyor biliyorum bir de lazerle yapıyorlar benim istediğim lazerle değil dikişle olan kızlar bilen varsa benimle paylaşır mısınız