cLearQueen Yürüme yok, emekleme yok, sıralama yok, tutunup ayaga kalkma yok (sadece asılıyor kalkacak gibi) ayakta durmak yok.. nolcak boyle hic bilmiyorum. 12.ay kontrolunde doktora sorcam cok kafama takiliyo. Döne done gider istedigi yere
karpuz_ cLearQueen yürümesi 18. Aya kadar normal emeklemeden de yürüyebilir o da gelişim basamağı değil ama sıralama yapması gerekirdi her çocuk farklı tabi belki farklı şeyler yapabiliyordur ama doktora sormak gerekir
Rabiiul cLearQueen elinden tutup yürümesini destekliyor musun canım ? Yürüme arkadaşı al alışır zamanla benim kız da yaşına 2 hafta kala adım atmaya başladı şuan 14 aylık ama öyle koşmaz normal yürür bazen hızlanır gene de koşmaz
ZeydsMom cLearQueen 18 aya kadar normal. Ben mesela kendim emeklemeden yurumusum. Beni dogurturken kalcadan bacagimi cikarmis doktor hemen duzeltmsler ilk aylar icinde .ama annem korkuyormus cok zorlamamaya dikkat ediyormus ondan bi tek tutup bi yerden duruyomusum. 😄 Birden bire 1 yasima bastiktan bi kac gun sonra beni tutundurdugu yerden elimi birakip yurumeye baslamisim 🤣
cLearQueen karpuz_ hic ayaga kalkasi da yok yani. Anca ben ayakta tutcam. Of ya gercekten dogdu dogali her sey ama her sey sıkıntılı gecti
cLearQueen Rabiiul adım atasi yok ki. Yurume arkadasi var. Emeklemesini nası desteklicem onu da bilmiyorum
karpuz_ cLearQueen etkinlik masaları gibi şeyler oluyor ya alabilirsen ondan al en azından onunla ayakta oynar belki öylece bir kaç adım da atar heves edip
Rabiiul cLearQueen sevdiği bir oyuncağı ileri koy yerde yüzüstü yatırıp komando dersi ver 😆😆 ya bir bakmışsın emeklemeden yürür
karpuz_ cLearQueen bazen de inatlaşıyorlar mesela benim oğlum 19 aylık bildiği halde gözünü kulağını göstermezdi daha yeni yeni tek tük gösteriyor kendim yürütmeye çalışıyordum öğrensin diye kabul etmiyordu kendini yerlere atıyordu sonra kendi kendine yürüdü
oylesinebiri__ cLearQueen hayır ayağı da kalkmıyor haftasonu yine doktor kontrolü var ne olacak bilmiyorum yani hala aynı
karpuz_ cLearQueen hiç sorma ya beni de sinir ediyor bildiği yapabildiği şeyi yapmıyor 🤦🏻♀️ seninki de bence ondan
Rabiiul cLearQueen sonuçta her bebeğin gelişimi farklı kendine stres yapma doktora gittiğin zaman gene sorarsın bir yerde bol bol aktiviteni yap benim hatam şu oldu halının üzerine hep pike veya battaniye serdim çocuk emeklemeye çalıştıkça battaniyeyi çekiyordu o yüzden geç emekledi
ZeydsMom cLearQueen tesvik et canim. Ben mesela oglumu 6 ayindan yere yorgan serdim saldim oraya bi baktim kendi kendine emekliyor. Sonrada ardi geldi zaten yurudu. Her bebek farklidir. Tutunacagi biseyler yik mu. Benim oglum mesela tv altligi vardi onu bantlamistim kapagini acamasin diye ona tutunup kalkiyordu oyle ogrenmisti. Rahat kalkacagi biseyler lazim. Ayakta durunca ayagini yere basiyor mu
sessi cLearQueen bebeğiniz çok mu kilolu benim kuzenimin oğlu var ve komşu kızım çok iri ve kilolular dediğiniz gibi bunların hiçbirini yapmadılar hatta oturamıyorlardı uzun süre doktor kilodan dönemiyor vücudunu kaldıramıyor demişti
Rabiiul cLearQueen emeklemeye çalışıyor mesela gücünü veriyor ama yol kat edemiyor örtüyü çekiyor örtüyü kaldırdım sonra emeklemeye başladı bence etkiliyor