Dmt-01 2prensesimvarcanim yani devlet okulu milli eğitimin tek yaptığı öğretmen maaşını ödeyip kitap temin etmekmi yani.Çok saçma valla.Görümcemin kızı ortaokula giderken onların müdürüde kermes filan yaptırıyodu okulun bahçesinde toplanan parayla okulun bahçesini filan düzenliyordu.
2prensesimvarcanim Dmt-01 yılda 2 kere kermes yapılıyor okulda pilav günü yapılıyor oda 3 kere olmuştu geçen sene bağış ramazanda kurbanda toplanıyor okulu sanırım veliler ayakta tututyor dediğiniz gibi milli eğitim sadece maaş kısmıyla ilgileniyor gbi