Rabiiul Bebişlerinizin arasındaki yaş farkı nasıl? Zorlanıyor musunuz ? 2. Bebiş doğunca kızım 22 aylık fln olacak süreç nasıl olacak bilmiyorum 🤷♀️
deleted20517 Rabiiul benim bebişde dogdugunda ikisi arasında 3 buçuk yaş olucak bende korkuyorum süreç nasıl olur yetebilecekmiyim falan falan🙄
[silindi] Rabiiul 4 haftalık gebeş 21 aylık bir danam var. Doğduğunda 29 aylık olacak bakalım bizi neler bekleyecek 🥲. Şu an farkında değil alıştırmaya başlamak için kardeş var diyip göbeğimi gösteriyorum pek oralı değil 😅😅
Rabiiul forumgurmesi ay az kalmış 🥹 nasıl peki şuan ilk bebişin tepkileri ? Kızım otururken gelip birden karnıma yatıyor kaldırsam bir dert kaldırmasam bir dert üzülüyorum
forumgurmesi Rabiiul çok güzel şuan için hiç kıskançlık yok hep anaç yaklaşıyor, istiyor merak ediyor, sabırsızlıkla bekliyor. Doğduğunda elbet afallayacaktır ama umarım zamanla rayına oturur her şey :)
Rabiiul ZeydsMom maşallah 🧿 nazar değmesin büyük bebiş nasıl taklit ediyor mu bebeği ? Benim kızım da meme reddi vardı bu bebişi emzirirken görürse acaba ister mi
Rabiiul [silindi] maşallah o kadar olsa ben herhalde yapamazdım benim kardeşimle aramda altı yaş var keşke daha yakın olsaymış diyorum önemli olan anne psikolojisi zaten ne zaman hazır hissediyorsan o zaman yapmak en mantıklısı
defneduruu Rabiiul 3 yaş var illaki zorlukları var bazen çıldırcak gibi olurken bazen sevgi yumağına dönüyorm bebeğinin ayı küçük o yüzden biraz daha zaman ver derim yıpranırsın 2.bir bebek gelince ilk çocukta ilgi azlığı illaki oluyor dengeyi tutturmaya çalışırken ucunu daha çok kaçıra bilirsin bezden kesip kendine yete bildiğini gör derim ikisinin arasında sen kalıcaksn arada kıskançlıklar bebeğinin huylarını değiştirip hırçınlaştıra bilir ilgi ondayken bir anda bebekle paylaşılınca hırçınlaşıyorlar
Rabiiul defneduruu hamileyim canım o yüzden sordum 😊 dengeyi tutturmakta bizim elimizde yapacak bir şey yok
Rabiiul Prensesannesi32 oyyy görümcemle eşim arası da 11 yaş iyi cesaret uzun zaman sonra sar başa nasıl oldu zorladı mı sizi
deleted20517 Rabiiul varsa 3 yaş krizli bı kızla sürecim nasıl olucak korkusu var😁şimdiden içimden geçiyor resmen
ZeydsMom Rabiiul Yok etmiyor. Belki de karakter meselesi bebekten bebege degisir . Cunku cogu kisi buyuk kucuge bakip onun yaptiklarini yapmak istiyor diyordular. Acikcasi biraz korktum ya yeniden biberona donerse cunku biberonuna cok asikti. Ama hic orali bile olmadi .