Normalde çalışıyorum zaten ve bakıcısıyla gündüz durabiliyor. Ama hiç gece ayrı kalmadık bana gece yanımda olması çok önemli gibi geliyor.
Ama arkadaşım haftasonu şehirdışı gezelim diye ısrar ediyor kararsızım. 1 gece babasına bıraksam beni arar mı acaba. Siz bıraktınız mı gece bu aylarda?
Babası benden güzel bakar bu arada çok ilgilenir yedirir uyutur.