Bebegim 1,5 aylıkken mastit oldum antibiyotikler,lahanalar,sıcak sular,sabunla ovalamalar…cok cektim hatta mr bile cekildi 1 ay sürünce.risk ne zaman azalır?4 aylık olmak üzereyiz mecbur işe başladım cok korkuyorum.5-6saatte 1 sagım yapacagım ama korkudan sürekli mememi kontrol ediyorum.annem o saatlerde emzirmedikce memen alısır korkma diyor.bebegimi gece uykusunda bile emziriryorum.6 saat uyuyabilir dediler halbu ki.