Kızlar fuzulev de eve yazıldığınız zaman çekilişli sisteme kayıt olduk diyelim
- Ayda da kura bana çıktı diyelim yazıldığım tutarın %40 ını ödemeden teslim alamazmışım bu doğru mu böyle bişey var mı?
Çekilişsiz sistemde bu var bunu biliyorum ama çekilişlide böyle bişey var mı