elf560_ hayır 8.30-4 emzirdiğim için 1.30 saat erken çıkıyorum işten süt izni kullanıyorum sende kullabilirsin 1 sene geçerli mastit oldum olunca zaten sağımı 2ye çıkarttım şuan normal 2 kere sağıyorum bi sonraki sağım saatinde evde olmuş oluyorum o zaman da emziriyorum zaten iş yerine söyle süt iznimi kullanmak istiyorum diye bu senin yasal hakkın her gün çıkış saatinden 1.30 saat erken çıkış hakkın var