Dilaracezik 28.02 de normal doğum yaptım, Sizde de var mı yaşayan? Belim çok ağrıyor özelllikle üstüne basarken sağdan sola dönerken bile çok zorlanıyorum kitliyor beni😔
Panfiki Dilaracezik bende 9 ay oldu doğum yapalı hala belim ağrıyo özellikle bez değiştirirken kalkamıyorum valla bi gün kitlenicem o derece 😔
nyesildal ben de normal doğum yaptım bel ağrısı olmadı, çok zor bir doğum muydu acaba, bir de hamilelikte bel fıtığı olabiliyor öyle bir durum mu gelişti acaba ? her durumda doktora danışılmalı bence. Çok çok geçmiş olsun