Birdunyabircennetannesiii biz veli toplantısına komple çocuklarımla gidiyoruz, 5 kişi toplamda) içeriye girdiğimizde dışarıdaki müdür yardımcısı bakıyor eğer dışarıda oynamak istiyorsalar, yoksa hepimiz beraber giriyoruz hiç şikayet vb olmamıştı
Bu arada sadece biz değil çoğu bu şekilde geliyor, çünkü babalar da katılmak istiyorlar toplantıya ve herkesin çocukları bırakacak birisi olmuyor