Birdunyabircennetannesiii
Postu baştan sona okudum bütün yazdıklarınızı da ve öğretmenin yaklaşımına çok şaşırdım. Ben de gurbetteyim ve ciddi ciddi ben ve eşim dışında kimsemiz yok oturduğum eve de yeni taşındık komşularımızı da çocuk emanet edecek kadar tanımıyoruz, aynı sizin gibi öğretmen bilgi mesajı atınca özel mesaj attım kendisine bırakacak kimsem yok babası da çalışıyor diye, babası şehir içinde çalışsa yine götürür bırakırım yanına ama adam havalimanında çalışıyor, neyse öğretmende bırakacak yeriniz yoksa getirebilirsiniz dedi, aksi durumda illa getirmeyin diye diretse veya sizin gibi koridorda kalır vs deseydi çok irite olurdum, çocuktan bu denli rahatsız olan bir anaokulu öğretmeni olmamalı. Gittiniz mi toplantıya nasıl geçti?