Hanımlar kızım 2 ay sonra 4 yaşına gelecek ve son birkaç aydır inanılmaz hırçın, bize vuruyor, sürekli tavırlı davranışlar sergiliyor, istediği bir şey olmayınca çığlıklar atarak ağlıyor ama dışarıda çok uslu sessiz, bize tüm hırçınlığı. Ve eskiden böyle değildi. 4 yaşın verdiği bir hal mi yoksa bize mi tepkili anlamaya çalışıyorum, çalışırken çok yıpranıyorum