AselimmmDurum 2 gündür kızım gece sürekli huzursuz asla uyumuyor hep böyle devam edicek diye çok korkuyorum bu arada 1 ay 3 günlük neden uyumaz bir bebek altı temiz karnı tok 😢😢
Yasamasebebim AselimmmDurum bizimki de yapıyordu öyle emzirmeme rağmen ağlayıp duruyordu altı da temizdi ama morariyordu yani o kadar diyeyim. Sonra mama veriyorduk trk seferde içip sonra rahatlıyordu uyuyordu
Hazalersin AselimmmDurum benim oğlumda iki aylık gecesi gündüzüne girdi gündüz akşama kadar uyuyor gece 12 olunca mesai başlıyor 😂
mozaik AselimmmDurum 2-3 gundur bizde de durum ayni. Bir tek dun gece biraz daha iyiydi. 1 ay 7 günluk . Bu donem boyle oluyor herhalde. Gece gündüz huzursuzdu.
K1996 AselimmmDurum 40 gün benimde öylediydi sabaha kadar yatarınca ağlardı bıkmıstım artık oturma odasının kapısından cıkınca susardı kucagımda susuyodu yatınca başlıyodu o kadar bıkmıştm ki şimdi yavas yavas düzene girmeye başlıyo gündüz uyutmuyorum hiç uyanık tutuyorum uyursa burnunu sıkıp uyandırıyorum
Badevehande Burnu tıkalı olabilir, gazı olabilir, ortamın sıcak yada soğukluğundan rahatsız olmuş olabilir, öğlen uykusunu fazla uyumuş olabilir, gün içinde çok uyarılmış olabilir( yani yorulmuş olabilir) veya geceyi gündüz gündüzüde gece sanıyor olabilir
AselimmmDurum Badevehande anlamadım ortamın ısısı normal karnı tok altı temiz uyumaması için bir sebep yok gaz için masaj vs hepsini yaptım ayağımda salladım kucağımda gezdirdim ama yok deliricem gözümden uyku akıyor
Badevehande AselimmmDurum sen gazını çıkartsan da gazı olabiliyor bide bende ayakta sallıyorum ama öyle yastığa bırakıp eee ee demiyorum. Ellerini tutuyorum fön sesi açıyorum battaniyeyi vücudunun her yerine örtüyorum ritmik sallayınca 10 dkk içinde uyuyor.
Yasamasebebim AselimmmDurum ayakta sallamaya alıştırmak istemiyorum ben hiç denemedim daha 😅 alışırsa bi de o kötü
AselimmmDurum Yasamasebebim bir iki kez 60 cc yapmıştım hepsini de içti aslında fazla olsa içmezdi heralde veya kusardı fazlasinı
mrvbcr0 Yasamasebebim hiç kolay olmadı 😃 çok emzik denedim ama değiştirmekte doğru değilmiş ben ısrarla tutması için verdim sonradan kendisi tuttu bende şok olmuştum 😂
Badevehande AselimmmDurum ilk aşı huysuzluk yapmaz canım çünkü Doğumdan sonra vurulan aşının ikincisi o aşı.
AselimmmDurum Badevehande aşıdan olsun inşallah demiştim bugun de aynısı olacak diye ödüm kopuyor doktoru aradım metsil gaz damlası kullanıyordum nurse harveys şurup al onu ver dedi gaz sancısından dolayı uyumamıştır büyük ihtimalle dedi 😔
AselimmmDurum Badevehande aldım bende bir tatlı kaşığı verdim şimdi de emdi uyuyor güzelce internetten araştırdım 4 aydan önce gece gündüz ayırımı yapamaz bebekler yazıyor gündüzü gece geceyi gündüz mu sanıyor diyicemde