zeynada1 7 ay önce normal doğum yaptım 4-5 dikişim vardı bebeğimi doğumhaneye girdikten yarım saat sonra doğurdum ve bi yarım saatte doktorum dikiş atmakla uğraştı hocam yoruldum demiştim senin iyiliğin için özeniyorum dedi ve çok şükür hiçbir sorun olmadı 2 hafta olmadan iyileşti