kitapkokusu_ hayır kapalı tabi ki de içeriden dışarısı gözükmüyor dışarıdan içerisi gözüküyordu o şekilde bir cam vardı ama zaten kimse orada beklemiyordu ben de 15-20 dakika durup çıktım öğretmeni ben idare edemezsem sizi ararlar dedi okul yönetiminden süreç o şekilde gidiyor ve kamera sistemi var di telefondan izledim girerken benim yanımalda ağladi bir kaç gün ama sınıfta hiç aglamiyordu gayet güzel oynuyordu