AliHamzam1 Kızlar oğlum 2 yıl 6 aylık 14.200 kg eczanemizde bu şurubu önerdi,aldım kullanan memnun olan varmı acaba aranızda Günde kaç kere kullanılıyor onu sormadım kullanan varsa yorum yapabilir mi Kilo alımını bağışıklığına faydasını gören varmı?
sessi AliHamzam1 herkesin memnun olduğu şurup kullanmadım ama dün gittim almaya ellerinde yoktu bende başlayacağım
Minigim38 AliHamzam1 bi ara kullandım kiloda fayda etmedi ama boyu uzamisti ondan kaynaklı mi bilmiyorum
AliHamzam1 sessi hadi ya çevremde çocuklu kimse yok biymiyorum o yüzden ilk kez duydum aldım inşallah faydasını görürüm Bizimde eczanede yoktu internetten aldım daha uygun hemde. Eczanede satış fiyatı 550 TL,internetten kendinin sitesinden 200 TL aldım
sessi AliHamzam1 ben internetten hiç almam ama kendi sitesiyse bakabilirim aslında trendyol falan hiç almıyorum.. benim oğlumda iştahsız eşimin kızeni kullandı bunu çocuk doymak bilmiyor dedi ama benim oğlumda böyle şeyler çok işe yaramıyor doktorumuzdan haber bekliyorum o ilaç yazacaktı unuttu gitti