Arkadaşlar Merhabalar , bebeğim 15 aylık her şeye ama her şeye ağlıyor çok mızmız hiçbir şeyden memnun olmuyor . Öncesinde 8 aya kadar bir koliklik dönemi vardı onu geçirdik sonra diş başladı şimdide bu evre bebeğim 15 aylık ama resmen 15 sene gibi geldi bize doktor sizi kullanmayı öğrenmiş her şeyi ağlayarak yaptırmaya çalışıyor dedi .Biraz ağlasın ağladığında her istediğini yapmayın dedi ama bunuda denedik asla kucağımıza almadan susmuyor kıpkırmızı oluyor ağlarken , artık psikolog , pedagog nereye gidilecekse gitmeye razıyız . Eşimle çok sabırlı bir insanızdır ama artık yıpranmaya başladık ne gibi bir yol izleyebiliriz aranızda bebeği böyle olan var mı 😏😔