Bebegim 4 aylık olmak üzere yaklasık 2 haftadır gece derin uyuyor.10 gibi yatıyor ben gece saat 1 de ve 4 uyandırıp emziriryorum.doktorlar uyanmıyorsa uyandırma dediler ama cok uzun uyur ve ac kalır diye endişeleniyorum.bu aylarda gece uyandırmayı bırakan var mı