Gokturkmom Diş kaşıntısı döneminde bebekler huzursuz olabilir. Rahatlatmak için: ❄️ Soğutulmuş diş kaşıyıcı 🍎 Buzdolabında bekletilmiş meyve filesi 🤲 Parmak masajı 💧 Bol su (12. aydan sonra) Siz hangi yöntemi denediniz?
maysamoms33 Gokturkmom tedagil haşlanmış mısırı buzluğa koyuyorum tüm olarak sonra bir parça veriyorum hem dişine iyi geliyor soğuk hem kaşıntısına iyi geliyor hemde yiyor 🙂
Rabiiul Gokturkmom soğutulmuş diş kaşıyıcısını çok severdi ama dikkat etmek gerekiyor, kızım ucunu patlatıp içindeki suyu içerken yakaladım 🤦♀️
seros3535 Gokturkmom 7.5 aylık bizim de alt dişler çıktı üst dişler de çıkmaya başladı en iyi çözüm bizde masaj soğutulmuş diş kaşıyıcı ve ben emziğin içine biraz anne sütü koyup buzlukta bekletip verdim oda Baya faydalı olmuştu onun haricinde bi jel var yurt dışından getirttim onun da çok faydasını gördüm
beybitolat Gokturkmom alttan 2 dişi 5 ay 24 günlükken çıktı. Şuan üstler şişmiş acayip derecede bizi ısırıyo😒 tetagilde rahatlatmıyo sanırım ara ara uyumadan calpol veriyorum
Gokturkmom maysamoms33 Tetagil kullanıyoruz bizde 🥹 birisi patladı patlayacak 2 gündür biraz huzursuz özellikle geceleri
maysamoms33 Gokturkmom evet bizimde gece uyanmazdı 2 gündür ayakta ama ağlama felanda yok sanki sabah uyanmış gibi mutlu dişten dolayı 1 tane çıkmıştı sadece 2 ay çıkmadı hiç şu an 5 tane birden çıkıyor ondan galiba 🥲
Gokturkmom ser666 8ay 26 günlük 2 gündür fark ettim daha görünürde yok ama yarılmış gibi ve hafif beyazlık var geceleri canı acır gibi ağlıyordu sebebi buymuş 🥲
myprincess1 ser666 biz de 7,5 aylığız biz de de birşey yok ama dağı taşı kemiriyor damağını sürtüyor çocuğummm tetagil kullanıyoruz parmak masajı ile (parmağa takılan diş kaşıyıcısı ile)
Fasulyecik 6aylıkken alt iki dişi patlatmıştı o zaman sadece soğuk uygulama yaptım. 8.ayda üstten dört diş patlattı ne tetagil iyi geldi nede başka bir şey ateşide yükselip durunca mecbur ilaç kullandım son raddede. Şuan 11aylık olmak üzere alt yan iki diş çikiyor biri baya çıktı hatta yine soğuk uygulama yaptım bu seferde hasta olduğu için tam dişin patladığı gün yarım ölçek ilaç verdim. Ateşi çok fazla yükselmese ilaç verme taraftarı değilim hiç
Gokturkmom seros3535 Bende emzik içine su koyup dondurdum 🥲anne sütüde mantıklı da zor temizlenir diye yapmadım
aybukesimsek Gokturkmom ben extra birşey yapmadım canım 14 aylık olacak diş dönemine 5. Ayda başladık o zamandan beri Calgel veriyorum hatta bir tame almıştım bitti şuan birşey yapmıyorum huysuzluk yaptığında pedifen veriyorum o kadar
dayes Gokturkmom bütün tuşlara bastık 🫠 en son eczacı arkadaşım toz bir şey önerdi bir gece onu kullandık sadece şimdi markasını hatırlamıyorum. Kolaylıkla geçer inşaallah sizin de :')