Arkadaşlar 17 aylık oğlum var cevremdekiler diyince fark ettim çünkü bana hep normal geldi
İsmiyle seslenince hiç bakmıyor bize acaba hep oğlum diye sevdim ondan mi dedim ama oğlum diye seslenincede bakmıyor 1 ay önce mama falan diyordu sadece başka bir konuşma kelimede yok asla birde aradan yandan bakıyor başına gelen varmı bugün bir cocuk doktoruna götürecem ama cevremdeki herkes çok korkuttu