mommmyyy_ ben iki gün önce normal doğum yaptım, karnımı ne zaman sarmalıyım yada korseye ne zaman başlamalıyım toplanması için.. başka önerileriniz varsa açığım🤗
birprens_birprenses mommmyyy_ ben iki bebeğimde de hastaneden taburcu olup eve gelince korse takmıştım ama karnım hala var 😂😂
birprens_birprenses mommmyyy_ bünye ile alakalı olabilir birde iki doğumunun arası çok yakın 1 yıl ara ile belki ondan dir
asaf3467 mommmyyy_ korkmayın herkesin aynı olmaz korse takmaya başlayın hemen gider inşallah niyet ettim göbegmin gitmesine diyin inş gider 💞💞💞
mommmyyy_ asaf3467 bencede öyle gibi herkesin bir olmaz ama korseyi ne zaman takmalıyım bilmiyorum 2 gün önce doğumu yaptım bi sorun yaşarmıyım
birprens_birprenses mommmyyy_ sezeryan doğumda 1 hafta normal doğum da hemen takılıyor diye biliyorum
Nilayca Zamanla kendiliğinden toparlanıyor korse kullanımından çok bol yürüyüş yapmak iyi gelecektir kasların çekilmesi için çalışması gerekir, kendinize eziyet etmeyin bence