Bn artk mahvoldm bir aylk bebegm var sürekli ağlıyor bir bucuk yasndaki oglm heryeri dağıtıyor döküyor bebeğe bakarken bir bakıyorum ki heryeri talan etmiş biri ağlıyor birinin sakinleştirirken diğeri ağlamaya başlıyor nasıl ytişiyorsınuz artk ev işlerini de geçtim en basiti yemek yemeye vaktm olmuyor allah razı olsun eşim destekci ama oda işe gittiğinde mahvoluyorum bir tabak yemek koyup yiyecek vaktim olmuyor çay içmeyi saymıyorun bile bebegm çok zorluyor aksamları ağlıyor sürekli onu kucagımda tutmaktan diğerine bakamıyorum desteksiz bakanlar varmı