20lik dişim çıkıyor ve yaklaşık 4-5 gündür ara ara ağrı var ama her geçen gün o kısmın yanağıma doğru şiştiğini hissediyorum yani abdest alırken bişey çiğnerken falan çenem yanağıma doğru şişmiş gibi görünüşte bişey yok ama bu diş çıkınca düzelir mi yani dr a gitmem gerekiyor mu