biyb Bebeğim 57 günlük emzirirken fark ettim gözünde kirpik var kendiliğinden çıkar mı doktora götürmek gerekir mi bebeğim ağladığında gözünden yaş akmıyo 3,4 ayında akmaya başlıyormuş heralde göz yaşı göz yaşı olmadan nasıl çıkıcak