binnur37 Ben biryerde yanlış yapıyorum ama nerde önerilere açığım … Akşam 21.30 yatırırım genelde 22.00 uyumuş olur.. Bazende dışarda oluyoruz geç yatıyo uyuması 22.30 buluyo ozamanda 7.30 uyanıyo erkende yatsa uyanıyo o saatte ama bu son 1 aydır böyle önceden 9da kalkardı .. Öğle uykusu çok zorluyo uykusu var ama uyumak istemiyor tamam uyutmayayım diyorum ama bu seferde akşam üstü uyumak istiyor gece uykusuna engel diye uyutmak istemiyorum ama bütün gün burnumdan getiriyor uyumadığında … Öğlende genelde 12.30 yatırıyorum uyuması 13.00 buluyo ondada yarım saat sonra kalkıyo zaten . Ben nerde yanlış yapıyorum neyi düzeltmem lazım sinirim bozuldu sabah sabah . Gecede sık uyanır oldu sürekli anne baba diye sesleniyor gidiyorum bakıyorum birşeyde yok çişinmi var diyorum yok sumu istiyorsun diyorum yok istiyoki gece gündüz uyuduğunda ben başında bekliyim ..
SistemYavasAmaCalisiyor binnur37 Bilmiyorum üstte kalsın. Bebeklerin kaçta yatarsa yatsınlar belirli bir saatte uyanma özellikleri var. Bizimki daha kötü. 11 12 den aşağı uyumaz. O saati erkene çekemedim ben de.
Deletedmom2987 binnur37 o aylar genelde uykuya direnmeyle geçiyor 33 aylık oğlum gündüz tek uyku yapar saat 2den 4 e kadar akşam da 10.30 da yatar sabah 8 de kalkar çok nadirdir 9 da kalkması o zamanda gün içinde uyumak istemiyor öyle oluncada 8 de yatıyorum uykusunda sürekli konuşma birine çağırma bizde de var fazla uyarana maruz kaldığı için olduğunu düşünüyorum yani uyku konusunda yapılacak pek bişey yok bazı çocuklae uykuyu sevmiyor maalesef
tgcyi binnur37 uyku araliklarina baksan canim oglen ve aksam uyku arasi uyanik kalma sureleri oluyo ben oyle duzenledim, chatgbt ye sabah uyanis saatini yaz bana gunluk uyku plani cikarirmisin de yapiyo😁
_-zynp-_ binnur37 bizde aynı durumdayız memeyi bıraktır huysuzluğu geçer dediler gün içerisinde uyutmak oyalamak çok zor uykuya direniyor her şeydrn kriz çıkartıyor tek düzelen şey gece uykusunu pışpışlayarak uyutmam 🥹
binnur37 Odasını 1 yaşında ayırdım 1 yıldan fazladır tek uyumaya alışkın genelde uyutur yanından cıkarız .
binnur37 SistemYavasAmaCalisiyor Uyurdu ne güzel bu ara birşey oldu sanki çocuğa uyumuyo uyutmuyo ve ben uykusuzluğa gelemiyorum … Allah yardımcımız olsun
binnur37 Deletedmom2987 Bende şimdi bebek kısmında okudum uyku öncesi 2 saat kala kesin tvyi diyor onu deneyeceğim gün içinde çok açmıyorum zaten genelde babası gelince açıyor şimdi açtırmayacam bakalım etki edecekmi ..
Deletedmom2987 binnur37 birde şey okumuştum yorulsun daha çok uyur diye bişey yokmuş yorulunca uyumak istemiyorlarmış mesela 2 saat tv izliyorsa kitap okuyup oyun oynayarak geçirin sakinleşsin
nura97 Yani ben pek deneyimli degilim bebegim daha kucuk 6 aylik. Ama belki oglen uykusun birakmak istiyor ola bilir mi? Oglen birakip gece uykusun one cekme durumu belki ise yarar. Dedigim gibi pek deneyimim yok sadece bir fikir 😅
binnur37 nura97 Onu denedim bir gün uyutmadım akşama kadar mızmızmızdı bu seferde akşam üstü uyuyacak oluyor .. Gecede 9da yatsa sabah 7 olmadan kalkıyor ee ozaman öğlen uyumayınca gene sorun hepsi birbirni kovalıyor benide sinir kovalıyo ozaman geriliyorum
nura97 binnur37 buyunce uyku olayini cozerim saniyordum. Buyukken de dertleri belli olmuyormus 😂 ben de gunduz uyku olayini tam cozemedim zaten. Allah yardimciniz olsun. Gece bari kesintisiz uyuyor mu?
binnur37 nura97 Gecede 10 kere uyanıyo işte sürekli anne baba sesleniyor gidiyorum sumu istiyosun yok çişinmi var yok sürekli yanında olalım istiyo bizimle yatmak istiyo anlamıyorum derdini
seymammm Öğle uykusu kısa sürse de hemen kaldırma, sessiz sakin bırak ki tekrar uyuyabilsin. Akşam uykusunu hep aynı saatte almaya çalış, gece uyanınca da fazla müdahale etme. Rutin oturunca her şey kolaylaşıR Bu yaşlarda uyku dalgalanmaları çok normal
Zumramomsss binnur37 benim kızımda 28 aylık dedikleriniz 30.ay uyku gerilemesi başlaması ile birlikte coğu bebek öğle uykusunu bırakıyor benim kızım tam 2 yaş doğum günündr bıraktı malesef erken bıraktı dediğiniz gibi asla uyumuyodu uyutmasam burnumdan getiriyordu çok direndim uyusun öğlen diye derken iki üç gün tamamen uyumadı artık zorlandık ama bıraktı sizin cocugunuzda bırakacaktır muhtemelen
binnur37 barbiee_ Benimkide şuan öyle öğlen uyutup çıkıyorum iyice dalmasını bekliyorum ona rağmen kalkınca mızmızlanıyo yanımda otur diye güzellikle söylüyorum bende uyumaya gidiyorum oturamam burda diye ikna olmuyo işin kötüsü gecede böyle sabırla geçmesini bekliyorum ..