eres26 benim kızım için 1 gece yetti uyku eğitiminde. Ağlamadı ama bu hiçbir bebek ağlamaz anlamına gelmiyor tabii. 2 ay sonra 2 yaşına girecek hala kendisi uyuyor gece de uyanmıyor. Ben uyku eğitimiyle çok rahat bi bebeklik dönemi geçirdim uyku açısından hiç uykusuz kalmadım desem yeridir. Ama işte çocuğun karakterine de bağlı bazı şeyler.