kelebek50 benim kızımda 3.5 yaşındayken yakalanmıştı başka çocuklarla temas etmesin 5 yaş altına bulaşıyor diye biliyorum kaşıntılarını önlemek amacıyla ilaç vermişti doktorumuz ve ağız yaraları için de eczaneden yapma bir damla söylemişti damla 3 gün sonra tamamen geçirmişti çok geçmiş olsun sizede