elfdaakbas Bebeğim 9 ay 23 günlük daha küçükken bile eli kulağındaydı parmaklarını kulağına sokmaya çalışıyor. Bu durumu yaşayan oldu mu, normal bir durum mu acaba?
bebiskoveannesi elfdaakbas benim bebeğim de 10 ay 14 günlük. Kulaklarını kaşıyo parmağını kulağının içine sokuyo. Ne kadar doğru bilmiyorum ama diş çıkarma döneminde bebeklerin kulaklarını kaşıdıkları ve çektikleri yazıyordu 🤷♀️ yani bence normal
busrasya23 elfdaakbas benim bebeğim de kulağına vuruyordu çekiyordu falan doktora götürdüm diş ağrısı kulağa vuruyor dedi 10 aylık
1tosbikinannesiyim elfdaakbas yani diş dönemi bebekler kulakla çok oynuyor bizimki de çok oynuyordu biz götürdük evet emin olmak istedik Çünkü acaba kulağı ağrıyor mu falan diye düşündüm ben alerjisi var demişti ama bize doktor hem bunun yanında belki sizinkini de vardır bilemiyorum