akca26 lansinoh asla almayım benim bebeğim de aynı sizinki gibiydi, 2 no avent çekemiyordu. Sütüm olmadığı için mama veriyorum ağlıyordu. Lansinoh yenidoğan verdik durduğu yerde bile akıtıyor çocuk kaç kere boğulma tehlikesi geçirdi. Aventin başlığını 3 no yaptık, çekerse geliyor sadece anca öyle tuttu. 4 aylık hala aynı başlığı kullanıyoruz 🥹