Yigitoglum_2 Ya bebeğinin tırnağını keserken yanlışlıkla derisini de kestim ve kanıyor vok durmuyor 10 dakikadır napicam çok hareketliydi yanlışlıkla oldu biseyolur mu
mikelenjelo35 Yigitoglum_2 pamugu zeytinyağına bandirip sur parmağına kesilir.uyuyrken kesersen daha kolay.
Singlemom Yigitoglum_2 uyurken kesin bi dahaki ne.tampon yapmaktan başka bişey gelmiyo aklıma durmuyosa acile gidin
Aren Tampon yapın durucaktir bebeklerin kanı fazla akışkandır eğer derin kesmediginize eminseniz korkmayın.
Bulutbey Yigitoglum_2 genelde uyurken kesersen daha rahat oluyor canım. Bende şimdi kestim uykudayken hatta kağıt törpü ile keskinliğini de alacağım
KLORAK Yigitoglum_2 hasta oldugu için mi öksürüp hapşırıyor, cevap hayırsa müdahale etmenize gerek yok