Canım kullanmayan insanların kulaktan dolma bilgilerini görmezden gel, kendi rahatımız için değil bebeğimizin gelişimi için çabamız.
Benim bebeğim uyıyamadığı için yemekten de kesildi düşün.
Ben kullandım ama düzenli değil sadece gece uykusu için ve daha kolay uykuya geçti.. Meraklanma biyolojik saatinde veya acıktığında uyanıyor.. Yani çocuğu sersem leyip bayıltmıyor.
Daha sonrasında da bildiğimiz lavanta yağı aldım aktardan sıcak banyo suyuna koydum ve papatya yapı, bide bir pamuğa birer damla damlatıp uyuduğu yere koydum o da epey rahatlattı ve bir süre yağlara devam ettim şimdi 11 aylık oldu