Çocuk sağlığı ve hastalıkları için randevu alıyorsunuz ama 40 ı çıktıktan sonra gidin doktor size talep oluşturuyor daha sonra radyoloji bölümüne gidip ultrason için gün veriyorlar verdikleri tarihte gidiyorsunuz giderken sadece üzerinde zıbın olursa işiniz kolaylaşır bir de içeri geçmeden karnı yok altı temiz olsun ki bu sebeblerden biri olursa mecbur içeri bile geçseniz çıkarıyorlar bunları halledip geri gel vs derken zaman kaybı bunlara dikkat edin 🌹