Arkadaşlar merhaba yıllardır nefes açlığı veya diğer adıyla nefes darlığı ile mücadele ediyorum özellikle yemek yemelerim bu ara işkence haline geliyor derin nefes almaktan boğuluyorum ne yiyorum anlamıyorum..ilaçsız bir tedavi yolu arıyorum..sık sık esneyerek nefes darlığımi gidermeye çalışıyorum..durumum psikolojik biliyorum..kalp doktoruna da gözüktüm biseyim çıkmadı.benim gibi bu durumu yaşayan varmı nefes egzersizleri işe yarar mı