Damla_yagmur Geçen ay adetten 4 gün sonra bu gün de 7 gün sonra kan geldi ama bu sefer daha fazlaydı yaşayan varmı bu durumu daha önce yaşamadım
ffatma1 nisanbhr yerleşme kanaması değildir diye düşünüyorum o kadar kısa sürede olmaz acaba içte birikmiş kan olabilir mi bazen öyle oluyor ama en faydalısı doktora danışmak
nisanbhr ffatma1 birleşimden 1 gün sonra adet olmuştum o yüzden herhangi bir gebelik şüphesi yok gibi