Seninle dolu dolu bir yıl geçirdik bebeğim. Hayatımın en güzel ve anlamlı yılıydı İyiki Geldin düyamıza Paşam 🐣 Seni çok seviyoruz İyiki Doğdun İyiki varsın canım oğlumm 🥰♥️
Hem çok mutlu hemde duygusalım zaman su misali daha dün gibi senin doğdun gün 🥺 ( 3 Eylül) anca zaman bulup yazdım 😂😂