ummucaan Oğlum yoğunbakımda tek tarafa yatması gerekti şimdi sağ tarafı epeyce düzleşti düz kafa yastığı işe yarar mı başına gelen var mı
defnesmom3 ummucaan ben doğduğundan 1 yaşına kadar kullandım çünkü bir yerden sonra kendileri dönmeye basliyo istediğin tarafta durmuyo diye kullandım şükür hiç zararını görmedim ise de yaradı düzleşme olmadı hiç
rojbinpp ummucaan ben bilmiyordum kafa yamukluğu oldu bir buçuk ay kullandım yastığı düzelmeye başladı doktor tavsiyesi ile aldım çok az bir yamukluk var devam etmem gerek bence kullanın derim
newwmommy rojbinpp benimde arkası düzleşmiş dedi doktor yastık önerdi o yastığı kullanırken yine sağa yada sola çevirmem gerekiyor mu yoksa yastık zaten bu görev için mi
rojbinpp newwmommy link atsam buraya gelir mi bilmiyorum ama böyle yan yatırsan diğer tarafa çeviremez diğer tarafa koysan hiç bir şekilde çeviremiyor arkayı düzeltiyor öyle ama benim ne yazık ki yanlar gitiği için düz koydum şimdi düzelti çok harika. Bir ürün
tuba_bldk Halzey yazınca iki tane çıkıyor biri kırmızı kalpli diğeri yanlardan şişirmeli gibi. Siz hangisinden memnun kaldınız acaba