Geçen sağlıkla ilgili bir post açtım kimse cevap vermedi kaynanamla kavga ettim eşimle boşanıyorum üst kat komşum böyle şöyle yok görümcem şunu yapmış yok eltim beni kıskanmış yok büyü yapmışlar yazsam daha çok cevap alırdım galiba insanlar artık öyle abuk sabuk şeylere cevap veriyorlar ki sağlık konusuna gelince ellerine kollarına birşey oluyor bu uygulama milletin hayatındaki dertleri dinleme uygulaması mı anlamadım iyice esra erol programı gibi bari arada şu sağlık olarak açtığımız postlara cevap verin yani burdan çoğu kişiye yardımcı olmaya çalışıyorum yorum yapıyorum ona bile geri dönen olmuyor abuk sabuk oldu milletimiz iyice…