Benim kızım suan üç yaşına girdi iki buçuk yaşından beri benim kızım da da var ama ara ara duzeliyor sonra gene kekeliyordu biraz araştırdım bu şekilde oluyorsa gelişimsel ve dört beş yaşına kadar normal olduğu bilgisine vardım şimdi bu seferde konuşmaya çalışırken sesi kısılıveriyor bu da geçecek mi diye bekliyorum Allah’ım nazarlardan korusun evlatlarımızı 🤲