Öncelikle hayırlı kandiller kızlar bebeğimin sağ göğsünde boncuk gibi bi şey var görünürde iki göğüste aynı ama sol göğüste yok krem sürerken farkettim elime geldi doktora götürdüm ultrason çektiler hormonlardan erken ergenlik olabilir dedi bizi korkuttu baya çocuk endokrinoljini görmesini istedi oraya gidecez acaba başına gelen var mı kafamı çok karıştırdı bu durum bebeğim daha 9 aylık nasıl erken ergenlik olabilir anlamış değilim