defnesmom3 serpiltunc96 ana ekranda şu an eşim ve ben varım bazen kızım ve ben oluyo kilit ekranın da net hep kızım olur
KayraVeAnnesi_06 serpiltunc96 Kilitli ekranda çoğu zaman oğlum var bazen ikimiz yada eşimle ben oğlum oluyor eşimle ikimizi koymuyorum oğlum doğduğundan beri 🤣🙈 Ana ekran da düz kullanıyorum karışık geliyor Menüyle kullanımı 🫠✨🌸
momikaa serpiltunc96 tabiki de canım kendim varım 😄💕 önceden oğlumu ya da eşim ve oğlumla olan resimler vardı bu ara kendimi çok sevmeye başladım 😍