bmt1924 Kızlar merhaba , kızım 10 aylık iki tane alt dişimiz var. Üst dişlerimiz çıkmadan azı dişi çıktı. Doktor kontrolüne daha var ama bu duruma da canım sıkılıyor . Normal birşey mi başına gelen var mı ?
idildeniz35 bmt1924 kızımın dişleri o kadar saçma bir sırayla çıktı ki inanamazsınız. Sorun olmadığını bildiğim halde doktorumuza da sordum, böyle şeylerin olabildiğini herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi 🤭
perla_ bmt1924 aşkım benim görümcemim kız bir buçuk yaşında hatta 2 yaşına girecek sadece 8 tane dişi var 😂😂
gozz1 bmt1924 iyi bari biz de 9 bucuk aylık olduk hiç diş yok ama kaç aydır sancı çekiyor bebeğim eşim çok zor çıkartmış dişlerini kv öyle diyor sanırım oğlum da babası gibi olcak :( ve doktor kontrol etti ilk üstteki vampir dişlerinin gelceğini söyledi karışık sırayla gelebilirmiş bazı bebeklerin disleri