nalid1 bence gerekmiyor. Doktorunuz da zaten öneri de bulunmuş size kalmış başlayıp başlamamak. Uzun süren bir yolculuk zaten, tadım tadım verdiğiniz için anca alışıyorlar, bağırsakları vs anca düzene girmeye başlıyor. Ben 4.5 aylıkken başlamıştım, hem masaya ilgisi vardı biz yemek yerken, hemde işte ağız şapırdatma vs vs, 6 aya geldiğinde çoğu şeyin tadını bildiği için kolay geçti benimki. 6.aydan sonra damak zevkleri bence oturmaya başladığı için zor gibi geliyor bana tabi ki benim fikrim. Erken başladığım için zorlanmadım da, kabızlık problemi de yaşamadım çok şükür, 1 hafta sonra 9 aylık olacak şuan her şeyi yiyiyor, kendimiz ne yiyiyorsak oda yiyiyor ( tabi ki tuz şeker vs olmayan haliyle )