Diğerini bilmiyorum ama glint çok boş bir ürün ya. Özellikle tavaları ısıtıp glint sıkın yağ lekeleri çıkıyor diye övüyorlardı bu gün bir tavayı glint bir tavayı asperoxla temizledim asperox daha iyi çıkardı. Bir çok yerde asperoxla kıyaslayıp kullandım belki ben tam nerde kulllanmam gerektiğini bilmiyorumdur diye ama işe yaramadı