miranbaby06 çok geçmiş olsun, ağrısı vardır muhtemelen. Doktora gitmiş miydiniz? Geçen haftalarda tüm aile sırayla hasta olduk. Çok ağrılarım oldu ama çocuklar o ağrıları ifade edemiyorlar 💔 ben huzursuz olduğunda ağrı kesici şurup veriyordum iyi geliyordu.