Arkadaşlar merhaba, 2.5 yaşında oğlum var ve ben doğduğundan beri ne yaparsam yapayım gece 12-1 e kadar uyumuyor. Her gün duşunu da aldırsam karanlık odaya da geçsem hikaye de anlatsam saaat 22 de yataga da girsem o saat 12 yi buluyor. Eşimle 1 saat vakit geçiremiyoruz bir film izleyemiyoruz bu yüzden. Böyle olan var mı napacagımı şaşırdım. Nerde yanlış yaptık bilmiyorum. Ve kaçta uyursa uysuun sabah 8-9 da uyanıyor