Yaşadıgım yerde devlet okulu 3 yaş sınıfı açtı ve aylık ücreti 1000 tl falan 9-14 arası saatleri
Küçük bir ilcede yasiyorum ve gidecek kimsem yok eşim cok yoğun calisiyor cogu gunler eve geldiginde kizim uyumuş oluyor aslinda kizim cok uyumlu bir cocuk ne dersem yapar uyku saati duzenlidir tek sorunumuz surekli birlikte oynayalim ister bende butun gun evdeyim zamanim bol artık yetemiyorum surekli oyun oynamak istemiyorum bi zamandan sonra siz olsaniz kreşe verir misiniz cok mu erken olur calışmayan anne icin kreşe verme kış da geliyor havalar soguyack ve hep evde kalamaz sosyalleşme anlamında yaşadigim yer sıfır